Facebook, “Haber Kaynağı” sayfasında yer alan güncellemelerde bir takım değişikliklere ve bunlar arasında reklam göstermeye hazırlanıyor. Wall Street Journal’a göre bu değişiklik, sosyal devin kullanıcılar hakkında daha da fazla bilgi toplamasına yol açacak.
Facebook, bu değişikliği test ettiğini ise onayladı. Wall Street Journal’a göre şirket, “Beğen” düğmesini de “İste”, “İhtiyaç duy” gibi farklı konseptlerle genişletmek istiyor. Bu ise Facebook’a hakkınızda daha detaylı bilgiler sağlayarak daha isabetli reklam görüntülemeye yardımcı olabilir.
Değişikliklerin kapsamlı olarak ne zaman kullanıma açılacağı ise henüz bilinmiyor. WSJ, bunun F8 geliştirici konferansında duyurulabileceğini söylüyor. 2010’da gerçekleştirilen F8, Nisan ayında yapılmıştı ancak bu seneki etkinliğin tarihi henüz belli değil.
Facebook’un veri toplamak için planladığı bu değişiklikler, kullanıcıları pek de memnun etmeyecek gibi görünüyor. Bunun gelecekte nasıl bir şekil alacağını hep beraber göreceğiz.