Samsung Electronics, bugün İstanbul’da gerçekleştirdiği ve Ortadoğu ve Kuzey Afrika Bölgese’sinde faaliyet gösterdiği tüm ülkelerden uluslararası konukların katıldığı Samsung Forum etkinliğinde, farklı ve yeni ürün serilerini tanıttı. “Sınırları Zorlamak” felsefesini benimseyen şirket, bölgedeki pazarını büyütme stratejisini ve TV’lerden cep telefonlarına, tabletlerden dizüstü bilgisayarlara, fotoğraf makinelerinden, elektrikli ev aletlerine kadar birçok cihazın birbirine bağlanabilmesi ve içerik paylaşımı yapabilmesi için geliştirdiği teknolojileri aktardı.
Samsung Electronics Ortadoğu ve Kuzey Afrika Başkanı Kyung Tae Bae yaptığı açıklamada, “Tüketiciler günümüzde hiç olmadığı kadar dinamik bir yaşam tarzı sürüyor. Bu yaşam tarzı beraberinde yaşamı zenginleştirici teknolojiye olan gereksinimi de getiriyor. Biz de buna paralel olarak yeni ürün yeniliklerimiz, araştırma ve geliştirmeye yönelik sürdürdüğümüz yatırımlarımız ve Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgelerinde yürüttüğümüz kurumsal ve sosyal sorumluluk projelerimiz ile tüm bu gereksinimlerine karşılık vereceğiz.” dedi.
2011 senesinde Samsung Electronics’in satış gelirleri rekor seviyeye ulaştı ve 143 milyar USD olarak açıklandı. Ekonomideki dalgalanmalara rağmen şirket sadece Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesinde %44 oranında büyüme kaydetti.
Tae Bae, sözlerine, “Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesi ile genel olarak dünyada büyüme stratejimizi, B2B’e ve bütüncül çözüm sağlayıcısı olmaya odaklanmak olarak belirledik.” diye başladı, ” Yerel çözümler sunan bir B2B ekibi kuracağız; taşınabilirlik, güvenlik, analitik ve veri gibi konulara yönelik ürünlerle bankacılık, sigorta, sağlık ve eğitim sektörlerini hedefleyeceğiz.” diyerek son verdi.
Samsung aynı zamanda dünya çapında yürüttüğü kurumsal sosyal sorumluluk projesi “Samsung Hope for Children – Samsung Çocuklar için Umut” projesini de tanıttı. Proje Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgesindeki i 12 ülke tarafından da destekleniyor.
Samsung Smart TV: Üstün kalite ve içerik
Samsung 2012’de müşterilerinin ihtiyaçlarını ve isteklerini karşılamak için ev eğlencesinin sınırlarını zorluyor. Şirket 2012 ürün yeniliklerini üç ana grup üzerinden açıkladı: Akıllı Etkileşim, Akıllı İçerik ve Akıllı Gelişim. Daha fazla içerik sunan yeni ürün serileri, daha akıllı ara yüz, kumandasız kontrol ve iyi bir resim kalitesi ile çarpıcı bir tasarıma sahip.
Samsung 2012 planı - Yorumlar
Yapılan Yorumlar
BENZER İÇERİKLERİlginizi çekebilecek diğer içerikler
Er eğitim tugayında kavga: 7 asker yaralı 06 Haziran 2013
Miraç Kandili kutlandı 06 Haziran 2013
SBS’de merkezi yazılı sınav geliyor 06 Haziran 2013
2 postacı mektupları imha ederken yangın çıkardı! 06 Haziran 2013
SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları
ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER
FACEBOOK'TA BİZ
Hoşgeldiniz
kelebek.gen.tr – kelebek mirc - Tüm Hakları Saklıdır